London Phone Booth
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. A villa enim, credo, et: Si ibi te esse scissem, ad te ipse venissem. Res enim se praeclare habebat, et quidem in utraque parte. At vero si ad vitem sensus accesserit, ut appetitum quendam habeat et per se ipsa moveatur, quid facturam putas? Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Duo Reges: constructio interrete.
- Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior;
- Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio.
- Erat enim res aperta.
- Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus.
- Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas?
- Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis.
Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Numquam hoc ita defendit Epicurus neque Metrodorus aut quisquam eorum, qui aut saperet aliquid aut ista didicisset. Graece donan, Latine voluptatem vocant. Oratio me istius philosophi non offendit; Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Hoc simile tandem est? Atque ut reliqui fures earum rerum, quas ceperunt, signa commutant, sic illi, ut sententiis nostris pro suis uterentur, nomina tamquam rerum notas mutaverunt.
Scrupulum, inquam, abeunti; Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas. Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Quod est, ut dixi, habere ea, quae secundum naturam sint, vel omnia vel plurima et maxima. An dolor longissimus quisque miserrimus, voluptatem non optabiliorem diuturnitas facit? Nemo nostrum credebat, eratque veri similius hunc mentiri, cuius interesset, quam illum, qui id se rogasse scripsisset, quod debuisset rogare. Non perfecti autem homines et tamen ingeniis excellentibus praediti excitantur saepe gloria, quae habet speciem honestatis et similitudinem. Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Dolere malum est: in crucem qui agitur, beatus esse non potest. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.
Nemo enim est, qui aliter dixerit quin omnium naturarum simile esset id, ad quod omnia referrentur, quod est ultimum rerum appetendarum.